19 oktober, 2011

Barnhemmet

Nu börjar veckan redan gå mot sitt slut. Just nu vid denna tiden är det exakt halva veckan som har gått och helgen kommer med stormsteg.
Denna kväll avslutas med Tacos och filmkväll hemma hos Andreas med två vänner till oss - Barnhemmet
Ärligt talat är jag lite nervös för att kolla på den jäkla filmen, inte nog med att det är en skräckfilm har även Andreas skrämt upp mig att han har hört fotsteg på övervåningen när han ligger nere i sitt rum.
Då är han själv hemma och katten som han har ligger jämte honom i sängen, scary

I måndags kollade jag  på en riktigt bra film, en gammal film som många borde ha sett dock.
En riddares historia.
Jag hade aldrig sett den, så Linn lånade ut filmen till mig så att jag kunde se den. Och ja, den är verkligen sevärd. Galet bra om jag ska vara ärlig (;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar