20 oktober, 2011

Vad hände på vägen?

Min dag startar bra.
Sov hos Andreas inatt, och på morgonen brukar jag åka runt 8 för att hinna till jobbet då jag börjar halv 9. I morse åkte jag vid halv åtta för att jag tänkte hinna hem till katterna, lämna av lite saker och fixa det sista med mig själv. Men någonstans på vägen möter jag en kö som är så jääkla lång, och på en 90 väg kör man i 20km/tim. Så nej, jag hann inte hem. :( Tog mig en 40 minuter att komma in till stan vilket det brukar ta 20minuter.

Men under tiden allt detta händer får jag ett glädjande sms av Andreas.
Ett steg närmare sambo, woohoo.. (:

På tal om ingenting annat.
Skulle ha kört lite core idag igen, men denna veckan har magen stått i centrum, så jag tar mig en vila tills söndag då det blir ett stenhårt Pump pass. Älskar pump

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar