16 oktober, 2011

Helgen..

Hejsvejs..
Helgen för mig har varit väldigt lugnt. I fredags var jag hemma hos Linn, min arbetskamrat. Skulle kolla på idol och äta massa onyttigt vilket det blev, men idol var bara på i bakgrunden medan våra munnar gick som.. Jag vet inte vad ;)
Lördagen var lugn, var bara hemma och kolla på tv och tyckte synd om mig själv. Hade sååå tråkigt

Idag myser jag och Andreas till det med hemmagjorda langos, godis och sist men inte minst, en skräckfilm. Andreas håller också på att värma upp bastun, så vi njuter för fulla muggar just nu.

Imorgon väntas en arbetsdag.
Systemet har krånglat en hel del denna veckan, så vi får se hur det ser ut imorgon. Men den sista informationen jag fick när vi gick hem i fredags var att någon snubbe hade lovat att det skulle vara fixat tills måndag, så vi får se.

Nej, nu väntas bastu sen ska jag krypa ner i soffan och mysa lite.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar