21 januari, 2013

Vad ska jag göra?

Hela kvällen har jag varit sugen på choklad. Jag har gått fram och tillbaka, från kök till soffa och småätit hela kvällen.. Jag orkar verkligen inte med mitt jäkla sötsug.. Nu vill jag gärna ha lite tips på mellanmål eller nyttiga varianter på kvällsgotta.. Det är sjukt jobbigt när suget kommer över en och dåå har man verkligen ingen kontroll på någonting..
Idag åt jag en halv burk med vindruvor, tre knäckebröd och så har jag försökt med tuggummi, men suget är fortfarande kvar :(
Hjäääälp!!!

8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Svar: Imorgon ska jag köpa vaniljkasella och mörk cholad. Då kan man krossa chokladen och blanda i det i kasellan (:

      Radera
  2. Sv; Ja det borde du göra! Du kanske hittar något du gillar! :D

    SvaraRadera
  3. Hitta frukt eller grönsaker som mättar sig men samtidigt tycker är extremt gott, men inte så att du fastnar och inte kan sluta. Jag brukar äta apelsin och blir mätt på det för de är så stora och saftiga och ja, jag blir mätt på det men alla funkar olika.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar: Jaa, apelsin är ju riktigt gott och även jag blir mätt på det :) det ska jag köpa och ha hemma :) Hoppas det hjälper :)

      Radera
  4. Bröd. Bröd fungerar fan ALLTID. Inte vitt, såklart, men typ mörkt bröd med ost och gurka. Annars är det massa socker i frukt och bär, men det är också massa saker-som-börjar-på-E som är bra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar: njae, helst vill jag ju inte äta massa bröd och sånt i onödan :)

      Radera