21 januari, 2013

Dagens kost och träning 21 jan

Dagens kost:
Frukost - yoghurt med all bran och en ostmacka
Mellanmål - Smoothie
Lunch - Fläskpannkaka
Mellanmål - Yoghurt med kanel och en banan
Middag - Köttgryta med ris
Är nöjd med dagens intag av mat. Som alltid på kvällarna är jag sugen på något gott, så jag tror jag kommer knapra i mig några vindruvor ikväll också.. Har lite morötter hemma, men dock har jag ingen creme fresh eller gräddfil som jag kan göra dipp på. Så vindruvor får bli mitt gotta ikväll.. Snart måste jag ta tag i mitt "gotta", oavsett om det är frukt eller godis.. Men hur gott är det inte att småäta framför en bra film? (:

Dagens träning:
Uppvärmning 25min crosstrainer 25 min powerwalk
Kattlebell sving
Dips
Utfallsgång med 5kg vikt (50m x 3)
Rumpa
Skulle egentligen tagit det lugnt med träningen idag pga att jag hade så ont i huvudet, men ändå när jag var där kunde jag lika väl köra på som vanligt :P Så idag körde vi på mestadels ben och rumpa.
   Vi körde fyra olika stationer 20 repetioner och tre varv. Kändes sjukt mycket idag, så imorgon hoppas vi på en rejäl träningsvärk i benen (:

1 kommentar: