02 januari, 2013

Mina mål 2013

Japp, då var det nya året här.. 2013

Jag har väl som många andra tänkt ut ett litet nyårslöfte och det är ju, som alltid, att jag ska börja träna. Fast denna gång börjar jag inte träna, utan jag ska fortsätta som jag gjort men jag ska inte få mina uppehåll som jag får titt som tätt (:
   Sen är det självkart att jag har tänkt ut lite specifika mål och löftne, men det har bara inom träningen att göra.. Nästan :D

Springa 5km
Mitt mål innan sommaren är att jag ska kunna sprina i 5km på 20 minuter. Jag kan inte komma ihåg när jag hade bra kondition, men det måste ju självklart ha varit innan jag började röka och det var när jag var 14år. Men nu, när jag inte röker längre och har börjat träna så ska jag fasiken få upp min kondition.

Göra 5 chins.
Det måste jag också klara innan sommaren. Det kan nog inte vara så svårt att klara av. Jag får helt enkelt öva, öva, och öva lite mera :D

30 dagar utan socker/snabbmat
Jag tror, helt seriöst att jag är sockerberoende. Så från och med idag ska jag inte äta något skräp alls under hela januari. Det kommer bli det svåraste utmaningen, men jag ska också klara det.. Punkt slut!

Få kroppen till beach 2013
Japp, så kommer ju den gamla hedliga tanken. Men.. Jag börjar ju i tid denna gång. Jag ska kort på mig ikväll, sen har jag till 1 juni på mig att få en kropp jag alltid drömt om.

  

1 kommentar:

  1. Marina ett tips, gör chins med gummiband i början. Du har foten i själva gummibandet och gör som vanligt! :)

    SvaraRadera