04 december, 2012

Dagens mat och träning 4 dec

Dagens kost
Frukost - Ett glas yoghurt
Lunch - Kött med ris och sås
Mellanmål - One Whey
Kvällsmat - Fil med flingor (All Bran)
Nu har jag och Andreas bestämt att vi ska äta nyttigt fram till juletider. Fligorna är väl kanske inte jätte nyttiga men jag har verkligen slut på ideér när det gäller frukost. Jag kan inte äta ägg längre och bara yoghurt eller fil kan jag precis äta.. Någon som kanske har tips på frukost samt mellanmål?

Dagens träning:Core 45min
Idag körde jag som sagt ett litet core pass hemma. Hittade en skiva jag fått för längesedan i en I from tidning. Så jag körde 45 minuter mage och rygg idag, men jag är tveksam på att jag kommer att känna något imorgon :( Annars får det bli ett nytt magpass imorgon för jag kan varken träna ben, eller bröst just nu pga träningsvärken :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar