04 december, 2012

Att träna core

Ja sådär, nu har jag testat dvdn och jag vet inte vad jag tyckte (: Personer som inte har tillgång till något gym och verkligen vill eller måste träna upp mage och rygg ska absolut köpa den. Såg att det fanns ganska många som säljer den på tradera. Jag skulle också kunna tänka mig sälja den då jag har tillgång till gym och kör ofta corepass där. (:

Personligen vet jag inte om jag gillar core än. Har kört det väldigt länge, men det känns inte som att det ger något. Jag vet inte, jag gillar ju när det känns att man har tränat ett hårt och svettigt pass, men det gör man tyvärr inte. Jag blir bara lite lagom varm och mest pigg efter det ;) Sen är det klart att ett sådant pass gör väldigt mycket. Core handlar mest om att träna dom inre musklerna, kan nog vara därför man inte får sån träningsvärk som man får om man kör magen på andra sätt :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar