10 december, 2012

Dagens kost och träning 10 dec

Dagens kost:
Frukost - macka med ost
Mellanmål - banan
Lunch - Fläskfilé med potatis och skysås
Kvällsmat - köttbullemacka
Idag har det varit en riktigt skitdag gällande maten. Har varit sugen på allt utom nyttig mat och jag har verkligen inte kunnat vara ifrån det. Så jag har tryckt i mig både mackor och godis. Fyyy! Tar nya tag imorgon och hoppas på en nyttigare dag. Något förslag på vad man kan äta om man blir akut godissugen??


Dagens träning:
Uppvärmning - 30 min cardo
Rumpa i maskin 45kg 12x2
Benpress 100kg 12x3
Innelår 35kg 12x3
Utfallsgång 7kg hantlar i varje hand 12steg x2
Sedan avslutade jag passet med en liten rumpövning till (:
Är riktigt nöjd med dagens pass. Kollar man tillbaka så har jag nog gått upp en hel del i vikter. Känns sjukt bra. Som jag skrev innan så körde jag verkligen slut mig själv så jag orkade knappt ta mig hem efteråt. Att gå hem från träningen brukar i vanliga fall kanske tar max 5 minuter, men idag måste det ha tagit det dubbla för jag släpade fötterna efter mig (:
   Men det är så det ska vara och det är så det ska kännas efter ett hårt gympass :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar