23 december, 2012

Dagen innan

Igår blev det tyvärr inget inlägg eftersom jag hade fullt upp hela dagen med träning och sen på kvällen var det fest hos min bror (:
Gårdagens träning bestod av ben och rumpa. Herrejisses vilken träningsvärk jag har i rumpan idag :P Men det struntar jag i, för i eftermiddag ska det bli ett hårt Bodypump pass tillsammans med Emelie. Det var jätte längesen jag körde pump nu, så det ska bli riktigt roligt..

Annars, är ni klara med alla julklappar?
Eller är ni som mig, väntar in i sista sekund? Nu ska jag fortsätta att leta fram lite kläder som man kan på sig imorgon. I år har jag varken köpt kläder till jul eller nyår, så det ska bli riktigt intressant att se hur detta kommer att gå :P Alla tjejer köper ju nytt inför stora högtider :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar