14 november, 2012

Onsdag

Har varit en väldigt intensiv dag.
Började även denna dag med träning, sen kom cicci förbi på en kaffe innan det var dags att åka till biltema med Andreas och min bror.
När vi kom hem från Göteborg satte jag mig vid datorn innan det car dags att se några avsnitt av Sons of Anarchy :) nu börjar det blir riktigt spännande. Har ni inte sett serien kan jag redan nu säga att det är något ni måste se nu!

Även imorgon blir en fullspäckad dag. Ska försöka orka upp tidigt imorgon för att träna, sen ska vi till Andreas farmor och hälsa på och vid fem kommer tjejerna då vi ska äta taco och sen blir det bio :)
Fan vad jag älskar att hitta på saker :)

Nu ligger jag i soffan och väntar på stt Andreas ska komma hem. Han är på Max och köper mat, så han ska köpa med sig en hamburgare till mig. Men inte vilken hamburgare som helst. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar