01 maj, 2012

Valborg och min födelsedag

Nu har det gått några dagar sen jag bloggade igen.
  Under tiden har det faktiskt hänt lite grejer. Mina missar har blivit utekatter, jag har haft kalas, fått presenter, festat och köpt mig en dator (:

Nu sitter jag bakis i soffan och ska ta och göra mig lite frukost, sen ska jag fräsha till mig med en dusch och sen hoppas jag på att jag och Andreas kan göra något tillsammans nu när det är så fint väder ute. -Fiska älskling?

Yes, kalas har jag haft nu i två dagar i rad och jag har fått lite smått och gott. Tavlor, presentkort, blommor, kläder, locktång, skal till mobil, vinglas och trisslotter som jag inte vann på :( Men jag blev jätte nöjd med allt och tackar så jätte mycket för alla presenter från alla fina människor.

Just det, mina små katter har blivit utekatter och som tur är så går det utmärkt
(hur skulle det annars gå?)

Nej, nu måste jag få i mig något i magen.
Imorgon börjar allvaret igen. Träning, protienpulver och bra mat.
Puss&kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar