28 april, 2012

Dagen före

Kvällen igår var helt fantastisk. Jag och tre tjejer från jobbet gick ut och åt på restaurang drack vin och  bara hade det väldigt trevligt. Man känner verkligen att man behöver göra sånt med sina vänner ibland. När det var dags att gå hem för två av vännerna bestämde jag och Malin oss för att gå vidare och ta ytterligare en drink. Kvällen var ju för tusan ung, inte mer än 11 :)

 Och Yes, idag åkte jag och Andreas till Media Markt och spontanköpte mig en dator. Fyller ju ändå år på måndag så det var jag värd tycker jag :P
   Hela kvällen har jag och Andreas suttit och pillat på datorn, laddat ner en massa filmer, serier och dokumentärer. Så nu har vi att göra den närmsta tiden (:
    Vi har även hunnit med att baka världens godaste cheesecake (kan lägga upp recept på den imorgon) och imorgon blir det ännu mer bak och lite städ på det.

Nu känner jag att mina ögon börjar blinka några extra gånger i sekunden, så jag ska ta och krypa ner i sängen och sova lite så att jag blir utvilad tills imorgon för imorgon ska jag öppna en massa massa paket :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar