05 februari, 2012

Håll igång

Startade igång dagen med 40 minuters powerwalk, så himla skönt det var att komma dit tidigt på morgongen då knappt några var där.
   Just nu sitter ja hemma hos Andreas far´och hjälper till med att bygga ihop deras nya kök. Ikea kök, och det är ju inte det lättaste. Det är ju inte fyra skruvar utan fyrahundra.

Annars har jag inte gjort så mycket denna helgen. Skulle egentligen slängt en massa skit som jag har nere i källaren, men det orkade jag inte med, så jag började packa ner saker som man inte kommer att använda. Jag tycker verkligen det är svårt att packa, man har så mycket saker och då är frågan, vad ska man spara och vad ska man slänga?

Nej, nu får jag nog ta tag i mig själv och gå ner till Andreas och hans far med att montera köket så att vi kommer iväg någongång (:


Imorgon börjar mitt nyttiga liv.
Ska komma ner 10cm runt midjan, innan sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar