31 januari, 2012

Säljer (:

Allt flyter på som det ska just nu.
Har lagt ut hela mitt hem på "Borås Loppis" idag och jag tror faktiskt att jag kommer att få sålt det mesta därifrån, dessutom för mer än vad jag hade tänkt från början (:
Så imorgon är det jag och Andreas som får åka till Mio och beställa hem oss den nya soffan, fortare än kvickt, för i slutet av denna veckan är det en som kommer och hämtar min soffa som jag har nu och utan en soffa känner jag inte för (:
Gud vad kul det ska bli att handla en massa nya fina saker

Snart är denna dagen också slut, i allafall på jobbet. Hoppas på en tidigare hemgång idag också så att jag kan komma iväg till gymmet lite tidigare och träna lite längre (:
Idag blir det kondition och armar som får tuffa till sig lite extra.


Dagens träning
40min kondition
Armar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar