02 januari, 2012

Vad händer?

Jävla pisskit!
Jag som var så taggad på att träna idag, så är det väl självklart att jag går och blir sjuk?
Har inte feber eller något, men vaknade upp att jag knappt kunde svälja och nu nyser jag hur mycket som helst =/ Får se hur detta går, antingen får det försvinna redan i morgon eller så kan den jävla förkylningen bryta ut om det nu ska smyga sig på lite smått.

Jag och Anderas var ju och kolla på en lägenhet som vi båda fastnade för jätte mycket. Det var längesen jag kände en sådan lycka som jag gjorde igår. Jag var nästan hundra på att hon ville ha denna lägenhet också. Men fick såklart ett sms tidigare idag från henne då hon skrev att hon inte ville ha min. Hoppas verkligen det kommer en lägenhet snart. Jag vill bli sambo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar