01 januari, 2012

Oj, första januari tvåtusentolv

Nyårsafton var helt klart en av dem bästa hittills.
Jag och Andreas blev hembjudna till våra vänner där det serverades trerätters. Helt fantastiskt.

Nu sitter jag här i soffan utan cigg och utan snus, Första Januari TvåTusenTolv. Detta kommer att bli mitt år, jag känner det så väl.
Jag kommer bli sambos med mitt livs kärlek, jag har slutat med snus och ciggaretter, jag insåg också i slutet av året att jag har gått upp onödiga kilon som definitivt ska bort. Plus lite till ;) Träna, träna :D
   Jag har tänkt att jag ska ta kort på mig, ett kort nu efter all jävla julmat, och sen ta kort vecka för vecka. Kan faktiskt bli intressant hur fort man förändras. Jag är så taggad nu så det finns inte. Mitt första pass blir imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar