15 januari, 2012

Tillskott för tjejer

Nu har man äntligen kommit igång med träningen, känns riktigt skönt faktiskt.
   Tänkte visa mina tillskott som jag tar innan och före träning..

Charlotte Perrellis


I den lille burken finns det tabletter som ökar din prestation. Jag har faktiskt bara ätit dom två gånger så jag vet inte om det hjälper. Men jag ska testa nu i någon vecka så får vi se, för det kan ju inte bli sämre, eller hur? 

I påsen finns det protienpulver som jag alltid tar efter träning då jag inte orkar ställa mig och laga mat efter träning. Dessutom blir man (iaf jag) extremt sötsugen efter träning, då är denna dryck perfekt eftersom det är choklad smak. Så pulvret blandar man med mjölk och då blir en riktigt god och nyttig slags milkshake ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar