06 januari, 2012

Negativ, negativ och ännu mer negativ

Jag tror jag har vaknat upp på helt fel sida. Så jag är ledsen, här kommer ett tycka-synd-om-mig-inlägg!

Jag känner mig så jäkla oduglig.
Jag vill att min pojkvän ska ringa mig om det är något, om jag ska hämta honom, skjutsa honom eller vad som helst. Jag har haft körkort i snart två år och har aldrig haft en bil.
Jag vill bara ha råd, ha råd att köpa mig en bra bil så jag kan göra vad som helst. 
     Det känns som att jag utnyttjar mina vänner för att dom har körkort. Jag frågar dom om dom kan hjälpa mig och handla, dom hämtar och skjutsar mig till jobbet. Fy, jag vill kunna göra allt sånt själv.
   Mina vänner får komma till mig istället att jag kommer till dom. Dom har ju körkort och inte jag..
Fan, vilken komnpis jag är =/

Jag har precis slutat röka och snusa, så nu går det inte en sekund utan att jag är sugen på massa saker,.Under December månad har jag bara käkat och käkat så jag har gått upp i vikt. Planen var att jag skulle börja träna hårt nu direkt efter nyår, men då kom den jävla förkyldningen :( Så jag kan ju inte göra något åt det heller.. Gaah!

Fan, idag är mitt liv inte på topp. Jag vill bara krypa ner under täcket och vakna upp när allt är över.

Tack för mig!

1 kommentar:

  1. Du vet att jag gärna kör, hämtar och hjälper dig! Det är ju precis vad vänner är till för! Sen är du duktig som vill ta tag i saker och faktiskt sluta med både snus och rökning. (sistnämda är ju redan avbockat) Alla har dåliga dagar, och det är okej going :)

    SvaraRadera