26 september, 2011

Vart tar tiden vägen?

Hej åhå!
Nu var helgen över och en hy arbetsvecka har redan börjat. Gud vad tiden går fort. Tänk att vi snart är inne på Oktober. Det är helt galet..

Helgen var i allafall hur bra som helst. I fredags åkte jag och Mickan till Gekås och handlade en massa skit, och i lördags spenderade jag och Andreas våran kväll på bion då vi kollade Crazy, Stupid love. Helt okej film faktiskt (: och igår avslutade jag min helg med ett härligt Pump pass.
Känner mig levande igen (:

Mätte faktiskt mina mått på min kropp i morse, för nu ska man kunna se en förändring. Som sagt vill jag inte gå ner i vikt, men jag vill tajta till mig lite (så mina mått kommer automatiskt att gå ner)

Mage: 80cm
Ben:   50cm
Arm:   26cm
Ikväll kör jag Core, ett perfekt pass på en måndag då man brukar vara trött och slö. Core är ett pass där man bara tränar rygg och mage i 25 minter.
- Om man inte är stark i rygg och mage är man inte stark någonstans i kroppen. Tänk på det (:

5 kommentarer:

  1. sv: håller med dej! FY.. hur är det med dej annars då? :)

    SvaraRadera
  2. Svar: Det är bara bra med mig, själv då?

    SvaraRadera
  3. Hihi, jag vet. Den är jätte söt :)

    Vill du göra bloglovin byte? :)
    Säg till om du vill <3

    www.awesomewilleille.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Svar till Wilma: Jag använder tyvärr inte Bloglovin =/

    SvaraRadera