26 september, 2011

Ge mig en ny garderob

15 kommentarer:

  1. ssv: vad skönt :) jo det är bra här med. Händer idag då?

    SvaraRadera
  2. Svar: Idag blir det jobb till kl 6, sen ska jag träna lite (: Vad ska du själv göra?

    SvaraRadera
  3. sv: ok, låter kul :) jag ska till mitt extrajobb sedan vidare till stallet :)

    SvaraRadera
  4. tack så jättemycket :) Vilka fina plagg där!!

    SvaraRadera
  5. Åh är också sugen på en helt ny gaderob, hade inte vart fel!! :)

    SvaraRadera
  6. Det ska jag göra!
    Allt bra? :)

    SvaraRadera
  7. tack desamma! :) är de bra med dej?

    SvaraRadera
  8. Usch ja, verkar som att dom slänger in vem som helst där.. blev såå arg på dom igår!

    Fin blog by the way.. en ny garderob hade ju verkligen inte suttit fel :D

    SvaraRadera
  9. Svar till Lotta: Ja, helt sjukt!

    Ååh, tack så hemskt mycket (:
    Man kanske ska köpa sig en trisslott påväg hem från jobbet och hoppas på lite pengar till en ny garderob då ;) haha

    SvaraRadera
  10. sv; hihi tack sötis :D kul att du gilla outfiten :D

    SvaraRadera
  11. Massa snyggt!

    hm jadu, nu när du frågade om mellanmål så tänkte jag faktiskt att jag skulle försöka få in ett sånt inlägg i bloggen :) Det är faktiskt så att jag precis hållerp å o försöker lära mig at äta mellanmål. Har aldrig gjort det innan. Men det jag tänkte satsa på mkt är KESO, nötter, frukter, bär osv. Superbra tycker jag! Man kan ju inte ha med sig för mkt till jobbet, hinner ju inte laga o så, utan får ju bli nåt enkelt! Men det hade vart bra om jag lärde mig/hann med att äta mellanmål på eftermiddagen när man tränar på kvällen :)

    SvaraRadera