21 september, 2011

Skärpning

Det var inte igår jag skrev här, skärpning!

Sist jag skrev var jag upprörd och ledsen för mina katter, men jag kan glatt säga att allt är som vanligt och dom är bättre vänner än någonsin (:
Just då, när allt var kaos i mitt hem hade jag verkligen funderingar på att avliva mina stackars katter eftersom jag hade läst på massa sidor att folk har varit med om det tidigare och att det aldrig har gått över.
      Men efter någon dag så blev dom mer och mer vänner och nu kan dom göra allt tillsammans igen, precis som innan.

Om någon av er där ute har/är med dom detta så kan jag starkt rekomendera Feliway som man kan köpa hos sin veterinär, sen finns det också på internet som man kan köpa hem. Jag köpte detta, men behövde aldrig använda det som tur var.

Sitter just nu och drömmer mig bort, just nu är min hjärna på Gekås och ser alla dessa billiga varor som finns där. Jag, min vän Mickan och min pojkvän Andreas ska åka dit på fredag och handla en massa behövliga saker. Jag vet att jag lätt kommer att skena iväg, så det är bra att Andreas hänger med så att han kan ha koll på mig (:

Nu är det jobb som kallar igen.
Uppdatering kommer inom kort, jag lovar (:

Psst, nämde min träning i förra inlägget. Det blev bara coren sen blev jag dödsförkyld i två veckor, så igår kom jag igång igen, direkt. :D Nu har jag till och med skrivit ett schema som jag ska följa punkt och pricka (:
Varför jag tränar är inte för att jag ska gå ner i vikt, utan att bli fastare och må bra. Så min uppgift tills ikväll eller imorgon är att mäta min kropp, så kan vi, tillsmmans kolla hur snabbt kroppen blir fastare. Detta kommer bli kul (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar