29 augusti, 2011

Nytt liv...

Mina katter, Mulle och Sessan går fortfarande inte ihop. Nu har det gått tre dygn och ingenting är bättre. Eller jo, nu kan dom vara i samma rum utan att dom ryker ihop, men så fort Mulle närmar sig Sessan så ryter hon till.
Det gör så ont i mitt hjärta när jag ser dessa två bråka med varandra. Jag har aldrig sett något ont i dom innan, men nu finns det bara hat och ilska i dom :(
    Läste runt lite på nätet i helgen och då läste jag om någon adapter som man ska sätta in i ett eluttag  som ska dofta något som katter sänder ut när det känner sig trygga eller något. Jag hoppas innerligt att det fungerar, annars.. Vad händer då?!

På tal om något annat.
Min träning kommer igång nu denna veckan. Så idag startar vi träningen med core i en timma. Ska bli riktigt skönt att komma igång igen och så har man slutat röka också ( har varit rökfri i 19dagar nu), så nu kommer mitt nya liv bli hur bra som helst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar