27 februari, 2013

Jag ber om ursäkt...

... för en riktigt dålig uppdatering, men jag har legat helt död i soffan i två veckors tid av en väldigt stark magkatarr. Det har varit väldigt rörigt i mitt liv sen jag fick gå från mitt jobb och för ungefär 2½ vecka sedan så sa kroppen ifrån, så det enda jag gjorde under den tiden var att sova och försöka hantera min magsmärta och äta.
   Men nu är jag äntligen frisk igen och jag har börjat äta bra och träningen började jag med igår. Så förhoppningsvis kommer jag att börja blogga som vanligt igen, har ni lite abstinens under de dagar jag inte bloggar, kolla gärna in min instagram - marinaholmquist
Där har vi min dag i bilder istället för ord..

2 kommentarer:

  1. Eхceptionаl post howeνеr , I
    ωas wonԁеring if you could wгite
    a littе more on this subject? I'd be very thankful if you could elaborate a little bit further. Appreciate it!

    my website ... DiamondLinks.net
    my web page - Link building strategies spreadsheet

    SvaraRadera
  2. Hej Marina!

    Jag jobbar för sajten Hittarecept.se och jag såg att du har goda recept på din blogg och vi rekommenderar att du tittar runt på sajten och kikar på "Matbloggstoppen".

    Vill du vara med och få dina recept indexerade på sajten så behöver du bara registrera dig på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen och embedda din kod för att mäta statistik så är du med!

    Här kan du se hur många som är med i Matbloggstoppen på Hittarecept.se: http://www.hittarecept.se/matbloggstoppen

    Förhoppningsvis kan just din blogg ligga etta på Matbloggstoppen!

    Med vänliga hälsningar,

    Emilie
    http://www.hittarecept.se/

    SvaraRadera