05 februari, 2013

Hemsk upplevelse

Blev inget dubbelpass idag, inte ens ett riktigt pass blev det.

Skulle köra ett riktigt hårt pass nu på eftermiddagen så vi startade passet med en intensiv cykling. Efter typ 8 minuter kände jag att jag började må illa, kände mig rejält trött, så jag saktade ner lite tills det gick över, ökade och höll på så tills jag var klar efter 15 minuter.
Men efter en liten stund kände jag mig väldigt konstigt, mådde lite illa men jag kämpade på ändå. Körde mage och rygg 15x3 och sedan hann vi med lite ben och bröst på maskin innan jag fick panik. Jag blev helt torr i munnen, jag mådde jätte jätte illa och jag skakade som om jag inte vet vad.. Så jag sprang upp till omklädningsrummet och satte mig på toaletten för att lugna ner mig, men inser snabbt att det bara blir värre och värre, så tillslut ringer jag Andreas och ber han hämta mig så fort han bara kan.

Nu sitter jag hemma i soffan och mår mycket bättre. Men jag undrar så vad som hände? Är det nu kroppen säger ifrån att det är något som måste ändras eller det helt enkelt så att jag blev så jäkla utmattad??

1 kommentar:

  1. Kanske panikattack? Jag har haft något liknande och det var panikattack, jätte jobbigt!

    SvaraRadera