17 januari, 2013

Dagens kost och träning 17 jan

Dagens kost:
Frukost - yoghurt med all bran
Mellanmål - två knäckebröd
Lunch - ungsbakad falukorv och potatismos
Mellanmål - Bars
Kvällsmat - 1 äggmacka
Tror det kommer bli en till varm måltid innan jag kryper till kojs. Jag var bara tvungen att få i mig något efter träningen så jag gjorde iordning en macka lite snabbt och lätt :D

Dagens träning:
30 min powerwalk
Benpress 20x3
Insida lår 20x3
Höfter 20x3
Kettlebelövning Sving 20x3
Kettlebelövning sida 20x2
Rumpövning 20x3
Situps (nedre delen  av magen) 70 50 50
Sidoplanka
Statisk magövning ca 60sec
Träningen gick helt okej idag. Skulle ju ha sprungit en del idag men jag var inte fit for fight för det, och sen hade jag ju ingen Emelie som kunde heja på mig (:
Sen när jag körde "Kettlebelövningen sida" så märkte jag att jag hade ont i en muskel sidan av magen, så jag kunde inte riktigt köra den övningen på den sidan fullt ut. Känns tråkig. Men jag ligger i allafall i soffan helt slut, så japp det var en bra träningsdag

Jag helt slut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar