04 januari, 2013

Dagens kost och träning 4 dec

Dagens kost:
Frukost - ett glas yoghurt med kanel
Mellanmål - smoothie
Lunch - Caesarsallad med bacon
Mellanmål - smoothie
Middag - potatisgratäng med tunn lövbit
Ja, idag såg maten mycket bättre ut :) dock är mitt godissug enormt just nu och jag vet inte vad jag ska göra. Någon som har tips på vad man kan äta när detta enorma sötsuget kommer tillbaka?

Dagens träning:
30 minuter kondition
3 olika övningar på mage
En övning på rygg

Det blev ett ganska kort pass idag, tog nog inte mer än 50 min. Men idag tänkte jag kolla hur långt jag kom på 30 minuter. Jag försökte gå och springa så långt och fort jag kunde. Men mina knän började göra så jäkla ont. Men som sagt, nu vet jag vad jag har framför mig. Trodde faktiskt att jag skulle klara mer, och det värsta är nog att jag skulle nog klara liiiite mer om jag var ute och sprang ^^ för visat måste det vara lättare att springa ute än på ett löpband?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar