20 januari, 2013

Dagens kost och träning 19 jan

Godmorgon!
Glömde skriva dagens kost och träning igår. Men precis innan jag skulle åka från mamma så fick jag världens huvudvärk och sen fortsatte det tills jag stenslocknade 22.15 :) så det blev en riktig tidig kväll igår. Men här kommer gårdagens kost och träning iaf.

Kost:
Frukost - yoghurt med all bran
Mellanmål - smoothie
Lunch - 3st korv med bröd och potatismos (halv special)
Mellanmål - knäckebröd
Middag - bakpotatis med skagenröra och sallad (se bild)
Gotta: jappjapp, det blev lite godis som jag mumsade på :) lördagsgodis är gott!

Träning:
Uppvärmning 30min
Körde en massa olika övningar för mage och rygg. Känner dock ingenting alls sidan så jag får nog leta lite inspiration för magövning så att man får en rejäl träningsvärk :)


2 kommentarer:

  1. Tack så mycket kära du för dina ord
    Man har ju massa skoj på G hela tiden känns de som. Vad gottigt du har ätit

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svar: HAha, ja det syns att du har (: Ja, idag blev det väldigt mycket gotta :D

      Radera