19 december, 2012

Träning 19 dec

Hejhopp!
Efter alldeles för mycket godisätande idag ringde min kära vän Emelie och tvingade ner mig till gymmet, tack och lov för det. Jag känns mig jätte svullen så nu har jag planerat veckans träning (:

Idag körde vi lite allt möjligt. Mage, rumpa, rygg, axlar och triceps. När vi körde axelövningen trodde jag ärligt talat att jag skulle dö. Tänk dig att du håller armarna rakt ut och så ska du med ena armen vifta upp och ner 100ggr och lika dant med andra armen.. Helskotta så jobbigt det var :D Men ska man äta godis ska man fan göra sig förtjänt av den :P

Imorgon är det kondition i en timma som gäller, sen blir det säkert någon övnining därpå om jag känner mig och Emelie rätt :P

Nu ska jag försöka ta mig en dusch.
Tjao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar