26 december, 2012

Mellandagsrea och proteinpulver

Goddagens (:
Klockan är redan halv sex och det enda jag har hunnit med idag var att gå ner en sväng på stan för att byta en klocka jag fick av Andreas i julklapp. Eftersom jag valde en mycket billigare klocka tänkte jag unna mig något fint på mellandagsrean, men som tur var så hittade jag ingenting (:
   Sedan var ju också tanken att jag skulle komma ner till gymmet en sväng, men jag tror jag skippar det idag och kör imorgon istället. Ikväll ska vi unnas oss ytterligare med lite godis och sånt till någon bra film :D Fasen vad mycket sånt man äter nu i juletider..

Nä, nu ska jag ta tag i köket.. Andreas hade fest igår, så jag kan nästan ana hur mycket öl och sprit det ligger och gottar sig där nu ^^




Oh, yes.. Jag beställde hem lite nytt protienpluver idag med. One Whey med kiwi och yoghurt smak och även en smak av vanilla Wildberry (: Hoppas dom smakar rikigt gott nu.

Bilden på klockan jag bytte till :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar