30 december, 2012

Dagens träning och kost 29 dec

Glömde totalt att skriva om min träning igår, så gör det ida (:

Uppvärmning
40 min powerwalk

Sedan var det dags att hålla fokus på rygg eftersom vi har tränat väldigt mycket mage. Vi körde en ryggmaskin samidigt som vi varierade med lite benpress, och efter det gjorde vi en annan ryggövning, sedan avslutade vårt träningspass med "Skidmaskinen".

Japp, idag har jag en rejäl träningsvärk i min rygg och jag kan ju inte annat än gilla det :P

Kost:
Frukost - frallor med massa olika pålägg
Lunch - Protienshake
Kvällsmat - Yoghurt och flinger

Fick inte i mig så mycket mat igår heller.. fyfyfy! Men var hemma hos mamma igår på dagen och när jag kom hem var det ju dags att prova mina nya smaker, sen när jag kom hem från träningen hade jag verkligen ingen ork till att ställa mig och laga mat, så det fick bli lite flinger ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar