27 december, 2012

Dagens träning och kost 27dec

Nyss hemkommen efter pass nr 2 på gymmet (:
Tänkte som jag skrev innan träna lite armar, axlar och bröst, men det blev lite allt möjligt idag :D

Pass nr 1:
Kondition 45min

Pass nr 2:
Crosstrainer 10min
Maskin som tränar armar (mest triceps)
Cykla
Situps (med och utan vikter)
Plankan
Sidoplankan
Lutande stolen
Ja, det blev nästan hela kroppen idag (: Dock så blev inte träningen så bra som jag hade hoppats på eftersom jag inte har ätit som jag ska, men men.. Hade absolut ingen mat hemma så har bara ätit lite småskräp och det ska man inte göra om man tränar två gånger och så jobba pass som vi alltid kör. Men men..
Den maskinen som jag skrev om innan, den man tränar armar. Det är en "skidmaskin", man står stilla men man drar med armarna, precis som man gör när man åker skider. Och herrejävlar vad jobbig den var. Så vi körde två minuter, vi kallar den skidmaskin, och sen två minuter på cykeln. Så vi turades alltså om tre set.

Nu är jag helt slut.

Dagens kost:
Frukost - Ett glas fil
"Lunch" - Två ägg
Mellanmål  - 4 knäckemackor
Middag - Tonfisksallad
Som sagt, ingen bra kost för mina träningspass.. fyfyfy! Imorgon kommer förhoppningsvis mina protienpulver och då kommer kosten bli sååå mycket bättre (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar