05 december, 2012

Dagens mat och träning 5dec

Dagens kost:
Frukost: fil med flingor
Middag: kött med sallad
Mellanmål: one whey
Kvällsmat: en liten skål med flingor och fil och två knäckebröd med ost
ser helt okej ut med dagens kost idag också. Skulle gärna vilja ha lite mer inspiration på vad man kan äta som mellanmål. Ska nog steka upp ett gäng med Kesoplättar som man kan värma upp och ha som mellanmål :)

Dagens träning:
Spinning Swirl
Idag testade jag på spinning för andra gången i hela mitt liv. Varför jag inte kör det är för att jag dels tycker att jag har så jäkla dålig kondition men också för att jag får så jääääkla ont i min rumpa :P. Men idag tänkte jag att jag skulle testa de igen. Vanlig spinning skulle jag inte vilja köra, så jag och Emelie bestämde oss för att köra Swirl. Vad är då Swirl? Jo, då har man en pulsmätare på sig och så kan alla se en tvskärm längst fram och så ska man hela tiden sträva efter att nå en viss procent. Och då ser man naturligt vis på samma skärm vilken procent man ligger på. Så alla får varsitt nummer.
Detta passet gillade jag verkligen och jag kommer definitiv att köra det igen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar