11 november, 2012

Söndag

Godmorgon (:
Tillbringade min natt hemma hos min mor medan A var ute och svirade med sina vänner. Här bjöds det på mat och massa godis och självklart lite Så mycket bättre.
Jag trodde faktiskt aldrig att jag skulle säga detta, men jäklar var bra Darin gör alla låtar, tycker inte ni det?

Om ett tag kommer systra min att hämta mig. så ska vi åka en sväng till far och äta lite middag och fira fars dag. Varje gång vi ska äta middag där så lagar han alltid, antingen kyckling eller fisk i ugn (vi syskon älskar dom två rätterna), men nu är det så att han ska bjuda på helt annat och det ska bli väldigt intressant. Jag kommer nog inte ens ihåg sist jag åt något annat hos honom. haha.

Annars idag blir det lugnt. Skulle behöva träna en sväng idag eftersom jag vilade igår, men det kanske får räcka med en promenad hem från pappa. Jag får se hur länge vi stannar där osv. Men något måste nog jag göra. Allra helst hade jag velat köra lite Pump i eftermiddag, men det blir nog lite tight med tid.

La aldrig upp dagens kost igår, så kan göra det nu.

Dagens kost 10 nov
Frukost: ett glas yoghurt med kanel
Lunch: spagetti och köttfärssås
Middag: Sallad
mellanmål(?): godis och chips

Gud vilken dålig kost jag hade igår. Vad hände med att äta var tredje timma?
Aja, vissa dagar är som dom är. Det är iallafall bra att se det framför sig såhär, för då inser man att man kanske kunde ha gjort en liten förändring ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar