26 november, 2012

Måndag

Idag ringde min klocka på 9 för att jag tänkte komma upp i tid för att träna och sen sätta mig med plugget hela dagen. Men när jag vaknade idag så kände jag att jag hade en rejäl huvudvärk och den vill fortfarande inte släppa :( Näsan är fortfarande täppt och jag har ingen aning hur jag ska göra med min träning idag. Ska fortsätta plugga några timmar till så antingen går jag ner till gymmet och tar mig en promenad på löpbandet eller så tar jag på mig rejält med kläder och tar lite frisk luft i regnet.

Annars idag händer det inte så mycket, hade tänkt att bli klar med den sista kursen för i år, sen är det bara att råplugga till provet som är den 14dec.

I veckan är det också dags att ta fram lite advendsgrejer (: Ser faktisk fram emot att pyssla lite,  göra egna adventsstakar oså. Hoppas det blir lika fint som jag ser det i huvudet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar