05 november, 2012

Dagens kost och träning

Dagens kost:
Frukost: ett glas yoghurt med kanel
Mellanmål: one whey
Middag: två tacos
Kvällsmat: natchos i ugn

Ikväll blid det lite kex och ost också :k) och för sötsuget skull så köpte jag en 86% choklad, fall i fall :)

Dagens träning:
Körde en liten ny variant idag på träningen. Började med att värma upp 10minuter på löpbandet och sedan körde jag armar, axlar och bröst. När jag var klar i gymmet gick jag tillbaka till bandet då jag körde 20 minuter.. Skulle egentligen ha kört minst 30, men Andreas kom och hämtade mig lite tidigare.

Så, såhär såg träningen ut idag:
Uppvärmning: 10min gång
Styrka
25kg bröst
25kg triceps
12kg biceps
5kg axlar
20min powerwalk

Tänkte testa denna variant ett tag och se hur effektivt det är med powerwalken i slutet istället för i början :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar