15 juli, 2012

Första veckan

Idag har det varit en riktigt slödag :) Jag och Andreas vaknade till liv halv 12, sen låg vi kvar i sängen myste i en halvtimma. Jag älskar när man har sånna dagar och när man inte känner någon ångest ;)

Första veckan på semestern har varit underbar. Detta är den enda dagen jag har tagit det lugnt, annars har mins dagar varit fullbokade.
I måndags tog jag hand om en vän som behövde lite stöd, tisdags var det dags att åka till Marstrand med mor ch hel åkte vi ju dagen efter. Torsdags hade jag en dejt med min jobbarkompis, sen skulle det sättas festsidan till då Lisa Miskovsci(?) gästade Borås :) i fredags åkte sen jag och Andreas till Varberg och hälsade på Mickan och Daniel och även där stannade vi en natt. Så ja, det känns faktiskt skönt att få ligga i soffan en hel dag, för imorgon ska jag tillbaka till verkligheten. Upp tidigt och träna!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar