30 juli, 2012

En helt vanlig dag... nästan.

När jag vaknade imorse kände jag att jag behövde lite mammakvalié, så efter att jag hade ätit frukost och druckit en kopp kaffe med Andreas och hans mamma så begav jag mig till Svenjunga.
Så denna dagen har inte varit så mycket mer än att vi har hinkat kaffe, ätit mat och funderat över livet i princip.

I och försig så tog jag och mamma en tur i bilen för att få hopp om vad som kan vara fel med min bil, och bra som vi är kommer vi fram till att det kan vara avgasröret som kanske inte sitter fast. Fort stannar vi bilen och kryper ner på marken och ser faktiskt att den inte gör det. Woohooo.. Köper med oss en sån där sätta-fast-röret-grej och hissar upp bilen och vips så låter den knappt någonting.


Så ja, man kan väl säga att vi är bilmekaniker nu? (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar