03 juli, 2012

Ekonomiassistent

God morgon!
Nu är det tisdag och det är inte mer än två (egentligen 3) dagar kvar till min älskade semester (:
Just nu är det fint väder ute, så man har lite ångest över att sitta här samtidigt vet man att man tjänar pengar till semestern (:

Har kanske inte sagt att jag kom in på skolan?!. Så nu, ett år framöver kommer att jag vara en student, och efter det året är jag Ekonomiassistent :D
Så nu ska jag ha 6 sköna semesterveckor, sen är det ansiktet framför en dator som gäller. Kommer även att jobba någon dag i veckan så att jag har bra med pengar. Detta kommer nog bli kanon, jag är sååå taggad till detta nu :D

Men nu ska jag konsentrera mig på jobbet så gott det går, vill tjäna lite pengar nu som jag kan ha senare. Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar