25 juni, 2012

Sjuk

Vaknade imorse av att jag hade feber, så det var bara att ringa jobbet och sjukanmäla mig. Så idag har jag inte gjort allt för många knop. Har mest legat i soffan och sovit fram och tillbaka.

Nu sitter jag hemma hos mamma, hon får ta hand om mig medan jag är sjuk. Alltid skönt att ha mamma i närheten när man inte mår bra (:
Så ikväll ska vi mysa till det med Nachos i ugn och en bra film. Eftersom mamma är ledig imorgon ska jag sova här. Inte kul att må dåligt själv, ingen som tar hand om en.
Jag är inte så värst bra på att varken äta eller dricka när jag är sjuk, så nu har mamma fått hem ett litet barn som hon kan ta hand om igen (:

Men det är typiskt att man ska bli sjuk nu. Jag och Andreas var jätte taggade på att börja träna och äta rätt nu efter midsommar, men nej. Förkylning kan ju sitta i ett par veckor om det skulle vara så. Fan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar