20 juni, 2012

Onsdag (:

Ja hörrni, nu är det redan onsdag och om en vecka om två dagar tar jag semester (:
Den blev dock framskjuten i två veckor, men på ett sätt är det väldigt bra för då är det inte alls långt tills det blir en underbar lediget, men sen kommer jag eventuellt få ta två veckors tjänsteledigt då jag kanske ska börja plugga :D

Mer om plugget kommer om jag kommer in eller inte ;)

Annars sitter jag på jobbet just nu. Tittar ut och inser hur bra folk har som är lediga just idag. Vi har ju sol (: Efter jobbet blir det en sväng till Knalleland och fixa det sista till midsommar. Imorgon efter jobbet åker vi, några från Borås upp till Strömstad där vi ska tillbringa vår helg. Kommer nog bli kanon, förutom att det ska spöregna i hela landet, och det känns ju sådär =/
Här har man gått och köpt sig en fin klänning som man ska ha, men nu då? Jaja, det ordnar sig nog. Har en klänning från Gina som jag tar med mig fall i fall, så det ska nog inte vara några problem :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar