13 juni, 2012

Onsdag 13/6

Godmorgon!
Sitter på jobbet nu och äntligen finns det saker att göra (: Var ledig igår från jobbet så jag passade på att åka hem till mamma för att umgås med syrran och mor min. Dock gjorde vi inte så mycket, vilket var planen. Men det är alltid skönt att ta det lugnt också.

Har äntligen kommit igång med min träning nu också. Alltid första gången som är jobbig efter ett uppehåll. Men nu så, nu är jag fit for fight igen (:
Igår efter att jag och Andreas hade ätit bestämde vi oss för att ta oss en sväng om på Kransmossen, så 5km blev det som ett avslut på kvällen (:

Nu ska jag fortsätta att jobba, all fokus på jobbet.
Sen ska jag ringa och skälla på våran hyresvärd som skulle ha ringt oss för, ja, kanske 2-3 veckor sedan angående en fläkt som vi ska få. Och så ska dom också fixa till kaklet i köket. Så nu jävlar är det krig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar