07 maj, 2012

Måndag 7/5

Idag är det måndag och dagen startade faktiskt väldigt bra, på jobbet i allafall :D
  Efter all onyttigheter och ingen träning förra veckan ska jag köra fullt ös nu innan sommaren kommer in.
Appen Shape Up skall användas flitigt och nyttig mat ska inhandlas.
Ikväll blir det dock ingen träning för mig, jag och Andreas ska ta oss till Borås Arena för att se Elfsborg krossa IFK. Det kommer bli galet (:

Annars har det inte hänt så mycket i helgen. Missade två jäkla tvättider i helgen så jag och Andreas fick ta vårat pick och pack och åka ut till hans mamma och tvätta där. Så medan tvätten tvättades tog vi oss en promenad på en timma och så passade vi på att tvätta min äckliga bil.
Den ska fanimej säljas inom snar framtid, är så trött på skiten nu.. Blää!!!! Så är någon sugen på att köpa min Opel Vectra så hör av er, jag säljer den gärna så fort som möjligt :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar