21 april, 2012

En bra fredag

Denna fredag har bjudit mig på lite olika saker. Började dagen med att fixa mina naglar, sedan åkte jag hem till en gammal vän som jag inte har träffat på evigheter. Vi pratade konstant i 6 timmar, så det var välbehövligt :)
Under tiden jag var där fick jag så jäkla ont i mitt huvud, precis ovanför höger öga. Migrän? Hoppas inte!! Men eftersom min mor har det så skulle jag inte bli förvånad om jag har fått det, men min tur så.

Nu ligger jag i sängen och är beredd på att somna, trots min nybörjarmigrän så är jag ändå rätt nöjd med denna dag.

Imorgon när jag vaknar kommer två tankar att slå mig.

1. Fan, nu ska jag upp och tvätta ( 07.00)
2. Idag fyller jag och Andreas hela 1 år ;)
Vad är det man säger?!
Efter regn kommer solsken :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar