21 mars, 2012

Taggad till tusen

Nu var det ett x antal dagar sedan jag uppdaterade mitt liv för er igen. Fy skäms!
Men ärligt talat så händer det inte så mycket i mitt liv som jag vill dela med mig av.

Lägenheten börjar sakta med säkert börja få sin färg och form, men det är ändå väldigt långt ifrån färdigt. Det är ju inte jätte billigt att inreda en lägenhet från start inte, i allafall när man inte är smart nog att ha sparat till det mesta. Men men, det är i allfall kul (:

Aah..
Den 1 april börjar jag något som heter fitnessfighten. Det betyder att jag kommer att jag kommer att träna minst en timma varje dag (30min kondition och 30min styrka)
Jag får även ett eget inlogg där jag ser vad jag ska träna och även vad och hur mycket jag ska äta (:
jag är så sjukt taggad och ni kommer att kunna följa min träning och resultat på min blogg.



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar