22 februari, 2012

Lyckad present

Var på ett ganska bra humör idag så efter jobbet åkte jag till affären och köpte sakerna som fattades till min fisksoppa och tänkte även köpa en liten gullig sak till Andreas. När jag kom till affären insåg jag att det inte fanns ett skvatt och här hade jag skickat ett sms där jag hade skrivit att det väntades en överraskning när han kommer hem.. Shit! Efter många om och men kom jag till parfym/deo avdelningen och då fick det bli en helt okej axe till honom. Kände mig jätte romantisk, slog in det i ett litet paket och sedan la jag det vid duschen så att han säkert ser det innan han kliver in.
- Och vad vill du säga med detta? Tycker du jag luktar äckligt eller?
Inte riktigt vad jag tänkte när jag köpte den, men.. Jaja, jag köpte i allafall honom en liten bara-sådär-present (:




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar