03 oktober, 2011

Härlig helg

Nu är både naglar och hår fixat inför hösten (:
Det blev naglar med lila glitter och håret färgades till kastanjefärg. Så nu känner jag mig ny och fräsh till höstens alla bravader (:

Helgen för övrigt har varit helt okej. Avslutade fredagen med lite för mycket alkohol och i lördags blev det filmmys hemma hos Mickan med pojkarna. Igår avslutade jag veckan med ett rikigt hårt Combatpass. Shit vad det var skönt att träna igår. Helt plötsligt fick jag en dusch av ilska över mig, så det var skönt att få ut det genom att träna. Så svettet verkligen sprutade ut genom porena ;)

Idag blir det ännu mer träning, och som vanligt kör vi 45 minuter Core - mage och rygg
Ååh, just det.  Mina mått, det är nog dags att kolla om jag har minskat något. Gör det ikväll så imorgon lägger jag upp det. Är riktgit spänd (:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar