25 oktober, 2011

25 oktober

Har fått hem min älskade almanacka och jag bara älskar den (: Har suttit nästan hela dagen och funderat på vad jag kan skriva in i den, men det händer tydligen inte så mycket i mitt liv just nu så jag får väl ta dagen som den kommer helt enkelt ;)

Idag kom den efterlängtande lönen.
Jag och Linn åkte raka vägen till Gina Tricot efter jobbet, men hittade ingenting så jag köpa lite underkläder, det behövs ju alltid

Förresten, jag har blivit besatt.. Besatt av Instagram. Jag sitter där timma in och timma ut. Gillar andras bilder, finxar mina egna, letar upp bilder som jag har tagit och redigerar dom. shit, jag måste införskaffa min en riktigt bra kamera nu.
Instagram får ett stort plus från mig.


psst...marinaholmquist heter jag där

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar