29 september, 2011

Äntligen

Två månader rökfri, två månader alkoholfri.
Nu är jag faktiskt värd att unna mig någonting, så nu har jag beställt tid för att fixa iordning mina naglar. Äntligen! Sitter och funderar lite på vilka färger som är aktuella nu på naglar, är inne på att göra franskt med glitter, men vilken färg? Lila?
Vilken färg tycker ni skulle vara snyggt?

Imorse vaknade jag upp på världens sämsta humör.
Vaknade av att jag var så arg att jag fick ont i huvudet, och det minsta lilla som gick fel när jag gick upp fick mig att bli ännu argare. Det är verligen inte varje dag man är så arg ;)
Men nu verkar det som att det har svalnat av en hel del, men känner mig fortfarande lite halv irriterad. Hoppas det händer något bra idag så att jag kan bli glad igen, inte kul att gå omkring irriterad på ingenting alls (:



1 kommentar: