11 augusti, 2012

Varberg

Sitter nere i Varberg och glassar lite :) Jag och Andreas packade våra väskor imorse och åkte, tur det för här har det varit strålande sol medan det var/är mulet i Borås. Härligt när man prickar in så rätt ^^
Men idag har vi solat och badat hela dagen. Eller ah, fram till klockan 3 för sen åkte vi in till stan och spelade lite minigolf och åt glass :) jätte mysigt.
(det var mysigt tills jag blev förbannad för att jag var så kass)
Men kvällen avslutas med lite grill och god dricka och det kommer garanterat blir mysigt.

Läste på bt.se att man kan se minst 10st stjärnfall om det är klart ute ikväll. Exakt när vet jag inte, men jag ska sitta redo. Tänk att kunna få önska sig saker 10gånger. Jag ska fan önska mig en och samma sak, 10 gånger. ;)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar